در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
شیائومی یک محصول مفید دیگری را تحت پلت فرم crowdfunding خود رونمایی کرده است. این محصول یک ماسک ضد گرد و غبار است که مشخصا در طول این فصل مفید خواهد بود. این محصول در حال حاضر با قیمت 39 یوان (6 دلار) عرضه می شود. چین و سایر کشورهای صنعتی باید با تأثیرات شهرنشینی …
یک هدست بلوتوث جدید با نام تجاری 1MORE به تازگی در پلتفرم کرادفاندینگ شیائومی راه اندازی شده است. همانطور که بیشتر طرفداران سرسخت این شرکت چینی میدانند، این اولین بار نیست که محصولاتی از این برند را میبینیم، در واقع از سال 2016 شیائومی و 1MORE با یکدیگر همکاری میکنند تا دستگاههای با کیفیتی را …
شرکت Zongmu، یک توسعه دهنده سیستم خودروی خودران چینی است که اخیراً 190 میلیون دلار آمریکا در دوره تامین بودجه خود جمع آوری کرده است؛ و شیائومی یکی از سرمایهگذاران آن بوده است. طبق گزارش، شرکت CaixinGlobal Zongmu در سه مرحله بودجه خود را تأمین کرده است، و آخرین دور توسط صندوق صنعتی Hubei Xiaomi Yangtze …
شیائومی جدیدترین دستگاه مرطوبکننده خود را با سرعت رطوبت 900 میلیلیتر در ساعت و مخزن آب 5 لیتری معرفی کرده است. این محصول با نام رطوبت ساز خالص هوشمند پرو پلاس میجیا شیائومی شناخته میشود و اکنون در چین موجود است. این دستگاه جانشین مرطوب کننده هوشمند میجیا از سال گذشته است و 50 درصد …
شیائومی بازار دستبندهای سلامتی جهان را تسخیر میکند
در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی ماسک جدید Chi Light Haze را با قیمت 39 یوان رونمایی کرد
شیائومی یک محصول مفید دیگری را تحت پلت فرم crowdfunding خود رونمایی کرده است. این محصول یک ماسک ضد گرد و غبار است که مشخصا در طول این فصل مفید خواهد بود. این محصول در حال حاضر با قیمت 39 یوان (6 دلار) عرضه می شود. چین و سایر کشورهای صنعتی باید با تأثیرات شهرنشینی …
هدفون جدید 1MORE iBFreeدر پلتفرم شیائومی عرضه شد
یک هدست بلوتوث جدید با نام تجاری 1MORE به تازگی در پلتفرم کرادفاندینگ شیائومی راه اندازی شده است. همانطور که بیشتر طرفداران سرسخت این شرکت چینی میدانند، این اولین بار نیست که محصولاتی از این برند را میبینیم، در واقع از سال 2016 شیائومی و 1MORE با یکدیگر همکاری میکنند تا دستگاههای با کیفیتی را …
شیائومی روی توسعه دهنده سیستم خودرو خودران Zongmu سرمایه گذاری کرد
شرکت Zongmu، یک توسعه دهنده سیستم خودروی خودران چینی است که اخیراً 190 میلیون دلار آمریکا در دوره تامین بودجه خود جمع آوری کرده است؛ و شیائومی یکی از سرمایهگذاران آن بوده است. طبق گزارش، شرکت CaixinGlobal Zongmu در سه مرحله بودجه خود را تأمین کرده است، و آخرین دور توسط صندوق صنعتی Hubei Xiaomi Yangtze …
رطوبت ساز خالص هوشمند پرو پلاس میجیا شیائومی با نرخ رطوبت 900ML/H در چین عرضه شد
شیائومی جدیدترین دستگاه مرطوبکننده خود را با سرعت رطوبت 900 میلیلیتر در ساعت و مخزن آب 5 لیتری معرفی کرده است. این محصول با نام رطوبت ساز خالص هوشمند پرو پلاس میجیا شیائومی شناخته میشود و اکنون در چین موجود است. این دستگاه جانشین مرطوب کننده هوشمند میجیا از سال گذشته است و 50 درصد …