لو ویبینگ، معاون شیائومی، در کنفرانس شرکای زیستمحیطی IoT شیائومی در سال 2023 اعلام کرد که این شرکت بزرگترین پلتفرم اینترنت اشیاء (IoT) در سطح مصرفکننده جهان را ایجاد کرده است. آمار قابل توجهی که در طول این کنفرانس فاش شد، پیشرفت شیائومی در چشمانداز اینترنت اشیا را به نمایش میگذارد. این شرکت همچنین فاش کرد که پلتفرم اینترنت اشیا Vela، منبع باز است.
پلتفرم اینترنت اشیا شیائومی به ۶۵۵ میلیون دستگاه متصل رسیده است
این شرکت با عدد حیرتانگیز 655 میلیون دستگاه متصل بر روی پلتفرم اینترنت اشیا شیائومی، و استفاده بیش از 13 میلیون نفر از پنج یا چند دستگاه اینترنت اشیا شیائومی، جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در صنعت اینترنت اشیا مستحکم کرده است.
چیزی که شیائومی را متمایز میکند، تعهد آن به باز بودن و همکاری است، که در شبکه وسیع آن با بیش از 9000 شریک اینترنت اشیا مشهود است. این مشارکتها در بیش از 200 دسته محصول گسترش یافته و نشان دهنده تعهد شیائومی جهت ارائه یک اکوسیستم متنوع و جامع برای مصرف کنندگان است. اپلیکیشن Mi Home با 82.9 میلیون کاربر فعال ماهانه و دستیار صوتی Xiao Ai با بیش از 110 میلیون کاربر فعال ماهانه، بر محبوبیت این پلتفرم تاکید بیشتری دارد.
موفقیت شیائومی تنها در نوآوری سخت افزاری نیست. این شرکت همچنین نقش مهمی در کاهش هزینهها در صنعت اینترنت اشیا ایفا کرده است و دستگاههای هوشمند را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار داده است. این تعهد به مقرون به صرفه بودن با دیدگاه گستردهتر شیائومی برای تعبیه فناوریهای کنترلی، بهویژه هوش مصنوعی (AI)، در هر دستگاهی مطابقت دارد.
شیائومی آیندهای را متصور است که در آن دستیار صوتی هوش مصنوعی آن، شیائو آی، ستون فقرات یک سیستم توانمند هوش مصنوعی را تشکیل میدهد.
اکوسیستم باز شیائومی برای اتصال، یک حرکت جسورانه در عصر رقابتی AIoT است. این شرکت به طور فعال با سازندگان مختلف دستگاههای هوشمند، شرکتهای اینترنتی، توسعه دهندگان اپلیکیشن، شرکتهای فناوری هوش مصنوعی و توسعه دهندگان مهارت همکاری میکند. شیائومی با رهایی از مدل زنجیره زیست محیطی سنتی، محیطی از نوآوری و همکاری را به وجود آورده است.
گسترش سریع این شرکت، با بیش از 1000 محصول شخص ثالث ادغام شده در پلتفرم اینترنت اشیا، تعهد شیائومی به پذیرش گسترده را نشان میدهد. مشارکت با برندهای جهانی مانند IKEA و سازگاری با دستیارهای صوتی مانند دستیار گوگل و الکسا آمازون موقعیت شیائومی را به عنوان یک بازیکن قدرتمند در چشمانداز AIoT، در حال تکامل بیشتر، تقویت میکند. همانطور که صنعت اینترنت اشیا به تکامل خود ادامه میدهد، استراتژی شیائومی و تعهد به اتصال در مقیاس بزرگ، آن را در خط مقدم نوآوری و پیشرفت قرار میدهد.
چندی پیش شیائومی ترازوی چربی بدن هوشمند S400 میجیا را با قیمت مقرون به صرفه تنها 99 یوان (14 دلار) عرضه کرد. این ترازو پیشرفته برای ارائه تصویری دقیق از سلامت کلی کاربران، با تمرکز ویژه بر کمک به شناسایی و رسیدگی به «چربی پنهان» و سایر نکات سلامتی طراحی شده است. ویژگیهای کلیدی ترازوی …
ساعت Bip آمازفیت یکی از محبوبترین ساعتهای هوشمند هوآمی، یکی از شرکای تجاری شیائومی، است و اکنون جانشین خود را به نام Amazfit Bip S. راه اندازی کرده است که در CES 2020 رونمایی شد، این ساعت هوشمند با اتصال بهتر و ویژگیهای جدیدی نسبت به مدل قبلی خود توسعه یافته است. طراحی ساعت Bip …
غول تولید کننده چینی، شیائومی، ارزانترین دوربین PTZ خود را با نام نسخه SE دوربین PTZ شیائومی راه اندازی کرده است. دوربین Mi SE با قیمت 149 یوان (21 دلار) عرضه میشود. قبل از مدل PTZ SE، شیائومی سه مدل دوربین PTZ را عرضه کرده بود: نسخه (PTZ (1080P، نسخه (PTZ 2K (1296P، نسخه (PTZ …
در میان پوشیدنیهای جدیدی که به بازار عرضه میشوند، شیائومی از عرضه عینک صوتی هوشمند میجیا خبر داده است. این عینک از 12 تا 26 آوریل برای تامین مالی جمعی با قیمت 799 یوان در دسترس خواهد بود. این محصول به گونهای شیک و ارگونومیک طراحی شده است و وزن آن تنها 38.1 گرم است. …
شیائومی مشخصات کلیدی روند پیشرفت اینترنت اشیاء خود را در سال 2023 منتشر کرد
لو ویبینگ، معاون شیائومی، در کنفرانس شرکای زیستمحیطی IoT شیائومی در سال 2023 اعلام کرد که این شرکت بزرگترین پلتفرم اینترنت اشیاء (IoT) در سطح مصرفکننده جهان را ایجاد کرده است. آمار قابل توجهی که در طول این کنفرانس فاش شد، پیشرفت شیائومی در چشمانداز اینترنت اشیا را به نمایش میگذارد. این شرکت همچنین فاش کرد که پلتفرم اینترنت اشیا Vela، منبع باز است.
پلتفرم اینترنت اشیا شیائومی به ۶۵۵ میلیون دستگاه متصل رسیده است
این شرکت با عدد حیرتانگیز 655 میلیون دستگاه متصل بر روی پلتفرم اینترنت اشیا شیائومی، و استفاده بیش از 13 میلیون نفر از پنج یا چند دستگاه اینترنت اشیا شیائومی، جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران کلیدی در صنعت اینترنت اشیا مستحکم کرده است.
چیزی که شیائومی را متمایز میکند، تعهد آن به باز بودن و همکاری است، که در شبکه وسیع آن با بیش از 9000 شریک اینترنت اشیا مشهود است. این مشارکتها در بیش از 200 دسته محصول گسترش یافته و نشان دهنده تعهد شیائومی جهت ارائه یک اکوسیستم متنوع و جامع برای مصرف کنندگان است. اپلیکیشن Mi Home با 82.9 میلیون کاربر فعال ماهانه و دستیار صوتی Xiao Ai با بیش از 110 میلیون کاربر فعال ماهانه، بر محبوبیت این پلتفرم تاکید بیشتری دارد.
موفقیت شیائومی تنها در نوآوری سخت افزاری نیست. این شرکت همچنین نقش مهمی در کاهش هزینهها در صنعت اینترنت اشیا ایفا کرده است و دستگاههای هوشمند را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار داده است. این تعهد به مقرون به صرفه بودن با دیدگاه گستردهتر شیائومی برای تعبیه فناوریهای کنترلی، بهویژه هوش مصنوعی (AI)، در هر دستگاهی مطابقت دارد.
شیائومی آیندهای را متصور است که در آن دستیار صوتی هوش مصنوعی آن، شیائو آی، ستون فقرات یک سیستم توانمند هوش مصنوعی را تشکیل میدهد.
اکوسیستم باز شیائومی برای اتصال، یک حرکت جسورانه در عصر رقابتی AIoT است. این شرکت به طور فعال با سازندگان مختلف دستگاههای هوشمند، شرکتهای اینترنتی، توسعه دهندگان اپلیکیشن، شرکتهای فناوری هوش مصنوعی و توسعه دهندگان مهارت همکاری میکند. شیائومی با رهایی از مدل زنجیره زیست محیطی سنتی، محیطی از نوآوری و همکاری را به وجود آورده است.
گسترش سریع این شرکت، با بیش از 1000 محصول شخص ثالث ادغام شده در پلتفرم اینترنت اشیا، تعهد شیائومی به پذیرش گسترده را نشان میدهد. مشارکت با برندهای جهانی مانند IKEA و سازگاری با دستیارهای صوتی مانند دستیار گوگل و الکسا آمازون موقعیت شیائومی را به عنوان یک بازیکن قدرتمند در چشمانداز AIoT، در حال تکامل بیشتر، تقویت میکند. همانطور که صنعت اینترنت اشیا به تکامل خود ادامه میدهد، استراتژی شیائومی و تعهد به اتصال در مقیاس بزرگ، آن را در خط مقدم نوآوری و پیشرفت قرار میدهد.
مطالب مرتبط
ترازوی هوشمند چربی بدن S400 میجیا شیائومی
چندی پیش شیائومی ترازوی چربی بدن هوشمند S400 میجیا را با قیمت مقرون به صرفه تنها 99 یوان (14 دلار) عرضه کرد. این ترازو پیشرفته برای ارائه تصویری دقیق از سلامت کلی کاربران، با تمرکز ویژه بر کمک به شناسایی و رسیدگی به «چربی پنهان» و سایر نکات سلامتی طراحی شده است. ویژگیهای کلیدی ترازوی …
ساعت Bip S آمازفیت با ویژگیهای جدید زیاد و قیمت 70 دلار، راه اندازی شد
ساعت Bip آمازفیت یکی از محبوبترین ساعتهای هوشمند هوآمی، یکی از شرکای تجاری شیائومی، است و اکنون جانشین خود را به نام Amazfit Bip S. راه اندازی کرده است که در CES 2020 رونمایی شد، این ساعت هوشمند با اتصال بهتر و ویژگیهای جدیدی نسبت به مدل قبلی خود توسعه یافته است. طراحی ساعت Bip …
ورژن SE دوربین PTZ شیائومی با زاویه دید 360 درجه عرضه شد
غول تولید کننده چینی، شیائومی، ارزانترین دوربین PTZ خود را با نام نسخه SE دوربین PTZ شیائومی راه اندازی کرده است. دوربین Mi SE با قیمت 149 یوان (21 دلار) عرضه میشود. قبل از مدل PTZ SE، شیائومی سه مدل دوربین PTZ را عرضه کرده بود: نسخه (PTZ (1080P، نسخه (PTZ 2K (1296P، نسخه (PTZ …
شیائومی عینک صوتی هوشمند میجیا را با عمر باتری 22 ساعته معرفی کرد
در میان پوشیدنیهای جدیدی که به بازار عرضه میشوند، شیائومی از عرضه عینک صوتی هوشمند میجیا خبر داده است. این عینک از 12 تا 26 آوریل برای تامین مالی جمعی با قیمت 799 یوان در دسترس خواهد بود. این محصول به گونهای شیک و ارگونومیک طراحی شده است و وزن آن تنها 38.1 گرم است. …