هنگامی که شیائومی تجارت گوشیهای هوشمند خود را آغاز کرد فقط استراتژی بازاریابی آنلاین داشت. با این حال، طی چند سال گذشته، شیائومی تلاش بیشتری برای بازار آفلاین خود کرده و فروشگاههای آفلاین زیادی را به ویژه در چین و هند افتتاح کرده است. در نوامبر سال گذشته، لو وایبینگ، معاون گروه شیائومی و مدیر کل برند Redmi در مورد فروشگاههای شیائومی اظهار نظر کرد. وی گفت، “در سال آینده، هر کشور دارای یک Xiaomi Home (فروشگاه Mi) خواهد بود به طوری که هر طرفدار شیائومی یک خانه شیائومی در نزدیکی خود داشته باشد.”
اکنون، گزارشی اخیرا اعلام کرده است که شیائومی به تازگی بیش از هزار فروشگاه در سراسر چین راه اندازی کرده است. قسمت جالب گزارش این است که شیائومی این فروشگاهها را به طور همزمان افتتاح کرده است. برای لو وایبینگ و تجارت شیائومی در چین، این انبوه فروشگاههای جدید دارای سه مزیت عمده است.
اول اینکه افتتاحیه نشان میدهد که شیائومی اکنون در دسترس همه است و مدل جدیدی از فروش آفلاین دارد.
دوم اینکه “هزار فروشگاه” نشان میدهد که شیائومی به نیرویی جدید در صنعت فروشهای آفلاین تبدیل شده است.
و در نهایت “افتتاح همزمان هزاران فروشگاه” به این معنی است که شیائومی در شرف آغاز یک نقطه شروع جدید در میدان نبرد در چین است.
فروشگاههای Mi شیائومی اکنون در هر استان چین وجود دارند
به گفته وی، شیائومی هزاران فروشگاه را در یک محل خاص باز نکرده است بلکه فروشگاههای Mi جدید در 30 استان و 270 شهر پراکندهاند که گسترش خوبی برای این تولید کننده چینی میباشد. به علاوه، این فروشگاهها محصولات متعددی دارند و ممکن است محصولات یکسانی را ارائه ندهند. در حالی که برخی از آنها خاص برخی از محصولات (گوشیهای هوشمند، Mi Homes و غیره) هستند، بقیه آنها ممکن است ترکیبی از همه محصولات را داشته باشند. این بستگی به اولویت بازار در آن شهر یا استان دارد.
تاکنون تعداد کل فروشگاههای Mi Home در چین به بیش از 2000 فروشگاه رسیده است. شیائومی در خصوص این موضوع در تلاش برای پوشش کامل شهر به شهر در سراسر کشور است. علاوه بر این، لو وایبینگ ادعا میکند که این حرکت نقطه شروع شیائومی بوده و هدف بعدی اطمینان از حضور فروشگاه شیائومی در تمامی مناطق است. شیائومی با شرکایی از سراسر کشور همکاری خواهد کرد تا Mi Home را در هر شهری از چین باز کند و هر طرفدار Mi دارای یک Mi Home در نزدیکی خود باشد.
روز 10 دسامبر، برای شیائومی روز بزرگی بود و محصولات مختلفی را به بازار معرفی کرد. یکی از محصولات این شرکت پروژکتور لیزری جدید میجیا است که عملکردهای مفیدی را برای داشتن یک تجربه مشاهده فراگیر ارائه میدهد. مشخصات و ویژگیها پروژکتور لیزری جدید میجیا با صفحه نمایشی تا 150 اینچ سازگار است و قادر …
یکی از محصولاتی که در رویداد روز گذشته شیائومی رونمایی شد، ساعت هوشمند آمازفیت Verge 2 بود. این ساعت هوشمند مانند آمازفیت Verge گرد است اما صفحه نمایش آن کمی بزرگتر و با وضوح بیشتر میباشد؛ در واقع دارای یک صفحه نمایش 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454×454 پیکسل و اندازه پیکسل 326ppi (مدل Verge صفحه نمایشی …
غول فناوری چینی، شیائومی، مرطوب کننده هوا ۲ میجیا را در چین عرضه کرده است. نسل دوم رطوبت ساز میجیا دو سال پس از عرضه مدل قبلی عرضه میشود. این محصول با پنج ارتقای عمده نسبت به رطوبت ساز میجیا قبلی همراه است اما قیمت 99 یوان (~ 15 دلار) مدل قبلی را حفظ میکند. …
شیائومی روز گذشته مدل نسل دوم اسپیکر Mi AI خود را به بازار عرضه کرد که دارای کیفیت صدای بهتر و همچنین تجربه بهبود یافته اینترنت اشیا (IoT) است. این دستگاه با قیمت 199 یوان (تقریبا 30 دلار) در حال پیش فروش است. درست مانند مدل قبلی خود، اسپیکر AI جدید شیائومی به شش میکروفون …
شیائومی هزاران Mi Store را در یک روز افتتاح کرد
هنگامی که شیائومی تجارت گوشیهای هوشمند خود را آغاز کرد فقط استراتژی بازاریابی آنلاین داشت. با این حال، طی چند سال گذشته، شیائومی تلاش بیشتری برای بازار آفلاین خود کرده و فروشگاههای آفلاین زیادی را به ویژه در چین و هند افتتاح کرده است. در نوامبر سال گذشته، لو وایبینگ، معاون گروه شیائومی و مدیر کل برند Redmi در مورد فروشگاههای شیائومی اظهار نظر کرد. وی گفت، “در سال آینده، هر کشور دارای یک Xiaomi Home (فروشگاه Mi) خواهد بود به طوری که هر طرفدار شیائومی یک خانه شیائومی در نزدیکی خود داشته باشد.”
اکنون، گزارشی اخیرا اعلام کرده است که شیائومی به تازگی بیش از هزار فروشگاه در سراسر چین راه اندازی کرده است. قسمت جالب گزارش این است که شیائومی این فروشگاهها را به طور همزمان افتتاح کرده است. برای لو وایبینگ و تجارت شیائومی در چین، این انبوه فروشگاههای جدید دارای سه مزیت عمده است.
فروشگاههای Mi شیائومی اکنون در هر استان چین وجود دارند
به گفته وی، شیائومی هزاران فروشگاه را در یک محل خاص باز نکرده است بلکه فروشگاههای Mi جدید در 30 استان و 270 شهر پراکندهاند که گسترش خوبی برای این تولید کننده چینی میباشد. به علاوه، این فروشگاهها محصولات متعددی دارند و ممکن است محصولات یکسانی را ارائه ندهند. در حالی که برخی از آنها خاص برخی از محصولات (گوشیهای هوشمند، Mi Homes و غیره) هستند، بقیه آنها ممکن است ترکیبی از همه محصولات را داشته باشند. این بستگی به اولویت بازار در آن شهر یا استان دارد.
تاکنون تعداد کل فروشگاههای Mi Home در چین به بیش از 2000 فروشگاه رسیده است. شیائومی در خصوص این موضوع در تلاش برای پوشش کامل شهر به شهر در سراسر کشور است. علاوه بر این، لو وایبینگ ادعا میکند که این حرکت نقطه شروع شیائومی بوده و هدف بعدی اطمینان از حضور فروشگاه شیائومی در تمامی مناطق است. شیائومی با شرکایی از سراسر کشور همکاری خواهد کرد تا Mi Home را در هر شهری از چین باز کند و هر طرفدار Mi دارای یک Mi Home در نزدیکی خود باشد.
منبع
مطالب مرتبط
پروژکتور لیزری میجیا شیائومی با قیمت 5999 یوآن راه اندازی شد
روز 10 دسامبر، برای شیائومی روز بزرگی بود و محصولات مختلفی را به بازار معرفی کرد. یکی از محصولات این شرکت پروژکتور لیزری جدید میجیا است که عملکردهای مفیدی را برای داشتن یک تجربه مشاهده فراگیر ارائه میدهد. مشخصات و ویژگیها پروژکتور لیزری جدید میجیا با صفحه نمایشی تا 150 اینچ سازگار است و قادر …
ساعت هوشمند آمازفیت Verge 2 شیائومی
یکی از محصولاتی که در رویداد روز گذشته شیائومی رونمایی شد، ساعت هوشمند آمازفیت Verge 2 بود. این ساعت هوشمند مانند آمازفیت Verge گرد است اما صفحه نمایش آن کمی بزرگتر و با وضوح بیشتر میباشد؛ در واقع دارای یک صفحه نمایش 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454×454 پیکسل و اندازه پیکسل 326ppi (مدل Verge صفحه نمایشی …
شیائومی رطوبت ساز ۲ میجیا را با ویژگیهای ارتقا یافته عرضه میکند
غول فناوری چینی، شیائومی، مرطوب کننده هوا ۲ میجیا را در چین عرضه کرده است. نسل دوم رطوبت ساز میجیا دو سال پس از عرضه مدل قبلی عرضه میشود. این محصول با پنج ارتقای عمده نسبت به رطوبت ساز میجیا قبلی همراه است اما قیمت 99 یوان (~ 15 دلار) مدل قبلی را حفظ میکند. …
شیائومی نسل دوم اسپیکر Mi AI را راه اندازی کرد
شیائومی روز گذشته مدل نسل دوم اسپیکر Mi AI خود را به بازار عرضه کرد که دارای کیفیت صدای بهتر و همچنین تجربه بهبود یافته اینترنت اشیا (IoT) است. این دستگاه با قیمت 199 یوان (تقریبا 30 دلار) در حال پیش فروش است. درست مانند مدل قبلی خود، اسپیکر AI جدید شیائومی به شش میکروفون …