در نوامبر سال گذشته مطالبی در رابطه با برنامه Xiaomi Cares منتشر شد، اما شیائومی جزئیات زیادی در مورد آنچه که این برنامه شامل آن خواهد بود ارائه نکرد. اکنون این شرکت در حال راهاندازی اپلیکیشن پشتیبانی پس از فروش خود به نام Service+ است که احتمالا عنصر اصلی این برنامه خواهد بود.
برنامه Service+ در هند به عنوان یک راه حل یک مرحلهای برای تمام درخواستهای پس از فروش مشتریان در دسترس است. این برنامه را می توان از Google Play یا Getapps دانلود کرد و مشتریان را با تقریبا 2000 مرکز خدمات مرتبط میکند.
کاربران میتوانند درخواستهای تعمیر دستگاه را از طریق برنامه ارسال کنند، قیمتها را مشاهده کرده و پشتیبانی چت زنده را دریافت کنند. همچنین، این برنامه نزدیکترین مراکز خدمات و اطلاعات جامع گارانتی را به کاربران نشان میدهد و به آنان امکان میدهد وضعیت تعمیر دستگاه خود را پیگیری کنند.
همانطور که انتظار میرود، شیائومی در چین چندین محصول را همراه Mi 8، Mi 8 SE و Mi 8 Explorer رونمایی کرد. با این حال، علاوه بر Mi 8 و Mi band 3، این برند سری Mi TV 4 خود را نیز با یک مدل جدید به روز کرد. بزرگترین تلویزیون LED شیائومی تا کنون، …
شرکت زنجیره زیست محیطی MIIW Technology شیائومی اخیرا یک کنفرانس راه اندازی محصول را برگزار کرد و در آن چند محصول مختلف را رونمایی کرد. این محصولات شامل دو صفحه کلید مکانیکی و یک ماوس بیسیم میشوند. کیبورد MIIW Elite از یک طراحی 85 کلیده استفاده میکند. این صفحه کلید گوشههای گردی دارد و ضخامت آن …
شرکت Roborock شیائومی جدیدترین جاروبرقی رباتی خود را در CES با نام Roborock S7 راه اندازی کرد. بزرگترین تغییر این جارو در بخش ماپینگش است که هماکنون به ماپینگ سونیک مجهز شده است. این پاک کننده جدید با فرکانس 50 هرتز تا 3000 بار در دقیقه ارتعاش میکند و به جارو اجازه میدهد تا سطح …
شیائومی جدیدترین نوت بوک پریمیوم خود را با نام Mi Notebook X Pro در چین راه اندازی کرده است که مشخصات چشمگیری دارد. علاوه بر آخرین نسل سخت افزار اینتل و Nvidia، این دستگاه از یک صفحه نمایش OLED 15.6 اینچی 3.5K با حداکثر روشنایی 600 نیت بهره میبرد، و محافظت از Gorilla Glass و …
شیائومی اپلیکیشن Service+ را در هند برای پشتیبانی پس از فروش راهاندازی کرد
در نوامبر سال گذشته مطالبی در رابطه با برنامه Xiaomi Cares منتشر شد، اما شیائومی جزئیات زیادی در مورد آنچه که این برنامه شامل آن خواهد بود ارائه نکرد. اکنون این شرکت در حال راهاندازی اپلیکیشن پشتیبانی پس از فروش خود به نام Service+ است که احتمالا عنصر اصلی این برنامه خواهد بود.
برنامه Service+ در هند به عنوان یک راه حل یک مرحلهای برای تمام درخواستهای پس از فروش مشتریان در دسترس است. این برنامه را می توان از Google Play یا Getapps دانلود کرد و مشتریان را با تقریبا 2000 مرکز خدمات مرتبط میکند.
کاربران میتوانند درخواستهای تعمیر دستگاه را از طریق برنامه ارسال کنند، قیمتها را مشاهده کرده و پشتیبانی چت زنده را دریافت کنند. همچنین، این برنامه نزدیکترین مراکز خدمات و اطلاعات جامع گارانتی را به کاربران نشان میدهد و به آنان امکان میدهد وضعیت تعمیر دستگاه خود را پیگیری کنند.
منبع
مطالب مرتبط
مدل 75 اینچی تلویزیون MI TV 4 شیائومی
همانطور که انتظار میرود، شیائومی در چین چندین محصول را همراه Mi 8، Mi 8 SE و Mi 8 Explorer رونمایی کرد. با این حال، علاوه بر Mi 8 و Mi band 3، این برند سری Mi TV 4 خود را نیز با یک مدل جدید به روز کرد. بزرگترین تلویزیون LED شیائومی تا کنون، …
ماوس و کیبورد مکانیکی بیسیم MIIW شیائومی عرضه شد
شرکت زنجیره زیست محیطی MIIW Technology شیائومی اخیرا یک کنفرانس راه اندازی محصول را برگزار کرد و در آن چند محصول مختلف را رونمایی کرد. این محصولات شامل دو صفحه کلید مکانیکی و یک ماوس بیسیم میشوند. کیبورد MIIW Elite از یک طراحی 85 کلیده استفاده میکند. این صفحه کلید گوشههای گردی دارد و ضخامت آن …
جاروبرقی رباتی هوشمند Roborock S7 شیائومی راه اندازی شد
شرکت Roborock شیائومی جدیدترین جاروبرقی رباتی خود را در CES با نام Roborock S7 راه اندازی کرد. بزرگترین تغییر این جارو در بخش ماپینگش است که هماکنون به ماپینگ سونیک مجهز شده است. این پاک کننده جدید با فرکانس 50 هرتز تا 3000 بار در دقیقه ارتعاش میکند و به جارو اجازه میدهد تا سطح …
نوت بوک ایکس پرو شیائومی با نمایشگر 3.5K OLED و پردازنده 35W Intel عرضه شد
شیائومی جدیدترین نوت بوک پریمیوم خود را با نام Mi Notebook X Pro در چین راه اندازی کرده است که مشخصات چشمگیری دارد. علاوه بر آخرین نسل سخت افزار اینتل و Nvidia، این دستگاه از یک صفحه نمایش OLED 15.6 اینچی 3.5K با حداکثر روشنایی 600 نیت بهره میبرد، و محافظت از Gorilla Glass و …