در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
شیائومی روز گذشته به طور رسمی مشخص کرد که گوشی Mi A3 در واقع نسخه جهانی Mi CC9e است که بر روی اندروید اجرا میشود. این بدان معنی است که این گوشی Android One، یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 720×1560 پیکسل دارد که این رزولوشن نسبت به صفحه نمایش 1080p گوشی Mi A2 و Mi …
علاوه بر گوشی CIVI شیائومی و تردمیل میجیا، شیائومی از ماشین لباسشویی مینی میجیا نیز رونمایی کرده است. این کوچکترین ماشین لباسشویی در لیست ماشین لباسشوییهای این برند تجاری است که با چندین ویژگی مناسب همراه شده است. این دستگاه مناسب برای کاربران جوان که لباسهای آنها معمولاً چندان بزرگ نیست، طراحی شده است. ویژگی …
شیائومی هدفون جدیدی را عرضه کرده و آنطور که معلوم است با وجود داشتن ویژگی های جدید، دارای قیمتی ارزان می باشد. این محصول که به عنوان هدست Mi Dual-Unit Half-Ear نامگذاری شده، دارای قیمت 69 یوان (~ 10 دلار) است. از لحاظ طراحی باید گفت که هدفون Mi Dual-Unit Half-Ear شیائومی دارای طراحی ساده …
دستگاه Bamboo Slate شیائومی یک نوتبوک دیجیتال است که با استفاده از تکنولوژی همهی یادداشتها و نقشهای کاغذ شما را به محتوای دیجیتال ترجمه میکند. شما میتوانید کپیای دیجیتال از دست نوشتهها و کارهای هنری خود، با فشار دادن یک دکمه دریافت کنید. همچنین با کمک WACOM Inkspace به شما برای تبدیل کردن، ویرایش و …
شیائومی بازار دستبندهای سلامتی جهان را تسخیر میکند
در اوایل هفته جاری، IDC گزارش داد که اپل در سه ماه گذشته در صنعت پوشیدنی حاکم بوده است، به ویژه با محبوبیت روزافزون AirPod هایش، در زیر گروه “شنیدنیها” . پس از آن گزارش جدیدی از کانال Canalys ارائه شده است که صرفاً روی بخش بندهای پوشیدنی که شامل فروش بند تناسب اندام هوشمند، ساعتهای هوشمند و ردیابهای بدنسازی میباشد، متمرکز شده است.
برای Q3، شیائومی بیشترین میزان فروش را در این گروه در سراسر جهان داشته و با فروش 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد نسبت به سال گذشته، رسیدن به 27 درصد از سهم بازار را در سه ماه تجربه کرده است. رشد شیائومی به “عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی در خارج از کشور” نسبت داده شده است. اپل با سهم 15 درصدی بازار، در جایگاه دوم قرار گرفت، در حالی که که 60٪ از فروشش به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.
هوآوی نیز با فروش 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. Fitbit که 8٪ از بازار را تشکیل میدهد تنها فروشندهای بود که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی نکرده بود. سامسونگ با کسب 6٪ از سهم بازار، با فروش در آسیا به لطف بند تناسب اندام میان رده گلکسی خود در رده پنجم قرار گرفت.
در قاره آمریکا، اپل، تقاضا برای سری 5 ساعت به روزرسانی شده خود را بهتر پیش بینی کرد، در حالی که در مقایسه با سری 4 اپل واچ، 3.5 برابر واحد بیشتر را در طی سه ماه عرضه کرد. در همین حال، سری 3 ارزانتر شد و فروش بند پوشیدنی اپل را برای این سه ماه افزایش داد.
در آسیا و اقیانوسیه (به غیر از چین)، Fitbit و سامسونگ وارد بخش ردیابهای تناسب اندام کم قیمتی شدند که شیائومی مدتی با موفقیت بر آن در بازار تسلط داشت. در بخش EMEA (اروپا و خاورمیانه)، فشار تهاجمی شیائومی به اروپا، با بندهای تناسب اندام کم قیمت، در حقیقت باعث افزایش فروش آن شد.
سرانجام، شیائومی در بازار چین، 60٪ رشد داشته است، با این حال از هوآوی به لطف 290٪ رشد نسبت به سال گذشته، عقب مانده است. بیشتر رشد هوآوی از طریق عرضه بندهای کم قیمت برای رونق فروش گوشیهای هوشمند خود بوده است. “هوآوی برای حفظ سرعت رشد خود با خط تولیدی ساعت Watch GT با چالشهای رو به رشدی روبرو خواهد شد، زیرا مجبور خواهد شد با ویژگیهای جدید و موارد کاربردی قویتری ظاهر شود که واقعاً بتواند در درازمدت ارتقاء یابد. اپل نیز با فروش سری جدید اپل واچ 5 خود در چین رشد کرده است.
منبع
مطالب مرتبط
گوشی Mi A3 شیائومی رونمایی شد
شیائومی روز گذشته به طور رسمی مشخص کرد که گوشی Mi A3 در واقع نسخه جهانی Mi CC9e است که بر روی اندروید اجرا میشود. این بدان معنی است که این گوشی Android One، یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 720×1560 پیکسل دارد که این رزولوشن نسبت به صفحه نمایش 1080p گوشی Mi A2 و Mi …
ماشین لباسشویی مینی میجیا با عملکرد شستشو با دمای بالا معرفی شد
علاوه بر گوشی CIVI شیائومی و تردمیل میجیا، شیائومی از ماشین لباسشویی مینی میجیا نیز رونمایی کرده است. این کوچکترین ماشین لباسشویی در لیست ماشین لباسشوییهای این برند تجاری است که با چندین ویژگی مناسب همراه شده است. این دستگاه مناسب برای کاربران جوان که لباسهای آنها معمولاً چندان بزرگ نیست، طراحی شده است. ویژگی …
شیائومی هدفون Mi Dual-Unit Half-Ear را با قیمت 69 یوان عرضه کرد
شیائومی هدفون جدیدی را عرضه کرده و آنطور که معلوم است با وجود داشتن ویژگی های جدید، دارای قیمتی ارزان می باشد. این محصول که به عنوان هدست Mi Dual-Unit Half-Ear نامگذاری شده، دارای قیمت 69 یوان (~ 10 دلار) است. از لحاظ طراحی باید گفت که هدفون Mi Dual-Unit Half-Ear شیائومی دارای طراحی ساده …
دستگاه Bamboo Slate شیائومی، برای دیجیتالی کردن محتوای کاغذ
دستگاه Bamboo Slate شیائومی یک نوتبوک دیجیتال است که با استفاده از تکنولوژی همهی یادداشتها و نقشهای کاغذ شما را به محتوای دیجیتال ترجمه میکند. شما میتوانید کپیای دیجیتال از دست نوشتهها و کارهای هنری خود، با فشار دادن یک دکمه دریافت کنید. همچنین با کمک WACOM Inkspace به شما برای تبدیل کردن، ویرایش و …