شیائومی، پنجشنبه، به طور رسمی از “برند حریم خصوصی شیائومی” با لوگویی که نشان دهنده عزم برند برای محافظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است، رونمایی کرد. شیائومی میگوید لوگوی برند حریم خصوصی در آینده برای محصولات و خدماتش اعمال خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت حفاظت از حریم شخصی کاربران و تعهد به آنان است.
شیائومی همچنان به بهبود حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر در رابط کاربری MIUI ادامه میدهد. MIUI نه تنها قابلیتهای غنی و قابل اعتمادی برای محافظت از حریم خصوصی را فراهم میکند، بلکه در تلاش است تا از منظر فنی به محافظت بهتر از حریم شخصی کاربران نیز دست یابد. همچنین این شرکت چینی فریمورک MACE (Mobile AI Compute Engine) را، که یک چارچوب هوش مصنوعی ویژه برای ترمینالهای موبایل است، بصورت خود توسعه داده و منبع باز قرار داده است. دادههای کاربر نیازی به بارگذاری در فضای ابری ندارند و محاسبه آفلاین میتواند به طور مستقیم در گوشی انجام شود. از طریق فناوری مدل آفلاین، میتوانید حریم خصوصی خود را به حداکثر برسانید.
به منظور محافظت کامل از حریم خصوصی، شیائومی یک سیستم مدیریت کامل امنیت اطلاعات را با رعایت شش اصل محافظت از حریم خصوصی که شامل باز بودن و شفافیت، به حداقل رساندن دادهها، محدودیت هدف، محافظت از امنیت، بررسی تطابق و مسئولیتهای واضح میباشند، ایجاد کرده است و متعهد شده تا یک برند حریم خصوصی بر پایه اعتماد کاربران بسازد.
در عین حال، شیائومی از “حریم خصوصی تفاضلی” در سیستم، که یک الگوریتم پیشرو برای حفظ حریم خصوصی میباشد، استفاده کرده است. حریم خصوصی تفاضلی، یک سیستم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمومی در مورد داده با توصیف الگوهای گروهها در مجموعه داده و در عین حال نگه داشتن اطلاعات در مورد افراد در مجموعه داده است.
این شرکت میگوید که جزئیات بیشتری را پس از کنفرانس MIUI 12 در 27 آوریل آشکار میسازد.
ردمی شیائومی مجموعهای از روترهای ارزان قیمت و پریمیوم دارد و اکنون قرار است فروش روتر جدید AX6000 را در بازار خانگی خود در چین آغاز کند. در حالی که این محصول 499 یوان قیمت دارد، برای فروش اولیه با قیمت تخفیفی 489 یوان (حدود 77 دلار) در دسترس خواهد بود. راهاندازی روتر جدید از …
شیائومی تا کنون چندین دستگاه تصفیه آب را عرضه کرده است، اما این بار شرکت محصول جدیدی را در این گروه معرفی کرد. دستگاه تصفیه کننده و گرم کننده فوری آب Q600 شیائومی اولین دستگاه تصفیه آب این شرکت است که از عملکرد گرم کردن آب نیز پشتیبانی میکند. دستگاه تصفیه کننده و گرم کننده …
شیائومی به تازگی اسکالر دندان اولتراسونیک بصری هوشمند Sunuo T11 Pro را تحت پلتفرم تأمین مالی یوپین راهاندازی کرده است. این محصول یک اسکالر اولتراسونیک قابل حمل است که میتواند در خانه بدون مراجعه به کلینیک دندانپزشکی، مورد استفاده قرار گیرد. بیماری همه گیر COVID 19 در کشورهای مختلف جهان باعث شده است که مردم …
شیائومی اولین جاروبرقی سیمی خود را با نام جاروبرقی میجیا در نوامبر 2020 عرضه کرد. این محصول با قیمت مناسب 199 یوان وارد بازار شد. تقریباً دو سال پس از آن، غول فناوری چینی اکنون مدل جایگزینی به نام جاروبرقی میجیا 2 را عرضه کرده است. درست مانند مدل قبلی، جاروبرقی جدید دارای قدرت مکش …
شیائومی با رونمایی از لوگو Privacy، نشان داد که بر بهبود حریم شخصی کاربران تمرکز دارد
شیائومی، پنجشنبه، به طور رسمی از “برند حریم خصوصی شیائومی” با لوگویی که نشان دهنده عزم برند برای محافظت از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است، رونمایی کرد. شیائومی میگوید لوگوی برند حریم خصوصی در آینده برای محصولات و خدماتش اعمال خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت حفاظت از حریم شخصی کاربران و تعهد به آنان است.
شیائومی همچنان به بهبود حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر در رابط کاربری MIUI ادامه میدهد. MIUI نه تنها قابلیتهای غنی و قابل اعتمادی برای محافظت از حریم خصوصی را فراهم میکند، بلکه در تلاش است تا از منظر فنی به محافظت بهتر از حریم شخصی کاربران نیز دست یابد. همچنین این شرکت چینی فریمورک MACE (Mobile AI Compute Engine) را، که یک چارچوب هوش مصنوعی ویژه برای ترمینالهای موبایل است، بصورت خود توسعه داده و منبع باز قرار داده است. دادههای کاربر نیازی به بارگذاری در فضای ابری ندارند و محاسبه آفلاین میتواند به طور مستقیم در گوشی انجام شود. از طریق فناوری مدل آفلاین، میتوانید حریم خصوصی خود را به حداکثر برسانید.
به منظور محافظت کامل از حریم خصوصی، شیائومی یک سیستم مدیریت کامل امنیت اطلاعات را با رعایت شش اصل محافظت از حریم خصوصی که شامل باز بودن و شفافیت، به حداقل رساندن دادهها، محدودیت هدف، محافظت از امنیت، بررسی تطابق و مسئولیتهای واضح میباشند، ایجاد کرده است و متعهد شده تا یک برند حریم خصوصی بر پایه اعتماد کاربران بسازد.
در عین حال، شیائومی از “حریم خصوصی تفاضلی” در سیستم، که یک الگوریتم پیشرو برای حفظ حریم خصوصی میباشد، استفاده کرده است. حریم خصوصی تفاضلی، یک سیستم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات عمومی در مورد داده با توصیف الگوهای گروهها در مجموعه داده و در عین حال نگه داشتن اطلاعات در مورد افراد در مجموعه داده است.
این شرکت میگوید که جزئیات بیشتری را پس از کنفرانس MIUI 12 در 27 آوریل آشکار میسازد.
منبع
مطالب مرتبط
روتر AX6000 ردمی در چین عرضه شد
ردمی شیائومی مجموعهای از روترهای ارزان قیمت و پریمیوم دارد و اکنون قرار است فروش روتر جدید AX6000 را در بازار خانگی خود در چین آغاز کند. در حالی که این محصول 499 یوان قیمت دارد، برای فروش اولیه با قیمت تخفیفی 489 یوان (حدود 77 دلار) در دسترس خواهد بود. راهاندازی روتر جدید از …
دستگاه تصفیه و گرم کننده فوری آب Q600 شیائومی راه اندازی شد
شیائومی تا کنون چندین دستگاه تصفیه آب را عرضه کرده است، اما این بار شرکت محصول جدیدی را در این گروه معرفی کرد. دستگاه تصفیه کننده و گرم کننده فوری آب Q600 شیائومی اولین دستگاه تصفیه آب این شرکت است که از عملکرد گرم کردن آب نیز پشتیبانی میکند. دستگاه تصفیه کننده و گرم کننده …
شیائومی اسکالر دندان اولتراسونیک هوشمند Sunuo T11 Pro را کرادفاند کرد
شیائومی به تازگی اسکالر دندان اولتراسونیک بصری هوشمند Sunuo T11 Pro را تحت پلتفرم تأمین مالی یوپین راهاندازی کرده است. این محصول یک اسکالر اولتراسونیک قابل حمل است که میتواند در خانه بدون مراجعه به کلینیک دندانپزشکی، مورد استفاده قرار گیرد. بیماری همه گیر COVID 19 در کشورهای مختلف جهان باعث شده است که مردم …
شیائومی جاروبرقی سیمی 2 میجیا را با قدرت مکش 16 کیلو پاسکال عرضه کرد
شیائومی اولین جاروبرقی سیمی خود را با نام جاروبرقی میجیا در نوامبر 2020 عرضه کرد. این محصول با قیمت مناسب 199 یوان وارد بازار شد. تقریباً دو سال پس از آن، غول فناوری چینی اکنون مدل جایگزینی به نام جاروبرقی میجیا 2 را عرضه کرده است. درست مانند مدل قبلی، جاروبرقی جدید دارای قدرت مکش …