می بند ۲ شیائومی یک دستگاه فوق العاده آسان برای استفاده و کارکردن است. راه اندازی دستگاه کمتر از 2 دقیقه طول می کشد. نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی را اینجا بخوانید. با این حال، برخی از کاربران در مسائل مربوط به اتصال و پاسخگو نبودن دستگاه در حال جفت شدن با برنامه Mi Fit، مشکل دارند. در رابطه با این موضوع، در اینجا یک راه حل برای رفع این مسئله آموزش خواهیم داد.
می بند ۲ را ریست کنید.
– اگر می بند شما پس از آن همگام نمی شود، با یک دستگاه دیگر امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که از برنامه رسمی Mi fit که از Google Play store دانلود شده، استفاده می کنید. از استفاده کردن از نرم افزارهای جانبی اجتناب کنید، مگر اینکه برنامه رسمی در دسترس نباشد؛ مانند گوشی های ویندوز، که برنامه رسمی ندارد. در صورتی که دستگاه شما به طور ناگهانی کار نکرد، مراحل زیر ممکن است کمک کنند.
راه حل 1:
– آن پیر کردن می بند ۲ از داخل برنامه Mi Fit و حذف دستگاه از تنظیمات بلوتوث گوشی با انتخاب “Forget Device”. حذف هر فایل کش یا داده ی ذخیره شده در برنامه Mi Fit از طریق Settings>Apps> Uninstall the App و نصب دوباره ی آن از Google Play Store.
توجه داشته باشید که قبل از انجام مراحل ذکر شده در بالا، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما در جاهای دیگری با یک حساب مختلف Mi، ست نشده باشد. اسکرین شات زیر را ببینید:
راه حل 2:
– قسمت “Bluetooth Share process” را Force stop کنید با رفتن به تنظیمات>برنامه ها> در زیر برنامه های در حال اجرا، دیتاهای ذخیره شده در پروسه را پاک کنید. به تنظیمات بلوتوث خود بروید و می بند را انتخاب کنید و روی “Forget Device” کلیک کنید. برنامه Mi Fit را دوباره باز کنید و دستگاه را از ابتدا پیر کنید.
این می تواند به این معنی باشد که دستگاه در جاهای دیگر ست شده است و شما ابتدا باید آن را از دستگاه unpair کنید. همچنین، مراحل پایه ای را دنبال کنید. مثلا اطمینان از اینکه بلوتوث روشن است یا اینکه بند را با یک دستگاه دیگر با استفاده از همان حساب کاربری Mi پیر کنید.
پاسخ دادن “نحوه رفع مشکل همگام شدن Mi Band 2 با برنامه Mi Fit”
علیرضا
سلام … دستبند من چند ماه میشه اصلن وصل نمیشه به گوشی… وارد برنامه mi fit میشم همون حساب کاربری بل مشخصات و داده ها وجود داره. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
مرتضی
چند ماهی بود که بند من به اپ اصلی وصل نمیشد و هر جایی که به ذهنم میرسید رو جستجو کردم ولی چیزی پیدا نکردم و ناچارا در این مدت از اپهای غیر رسمی (Gadgetbridge و Mi Band Master) استفاده میکردم تا اینکه در نسخه جدید اپ متوجه پیامی جدید شدم:
couldn’t pair contact customer service
با جستجوی این پیام معلوم شد که چون من اولین بار با شماره همراه در اپ ثبت نام کرده بودم با اون بند رو شناخته بود و بعد از اون که با ایمیلی که برای همین حساب کاربری ثبت کردم وارد شدم دیگه بند رو نمیشناخت و با توجه به اینکه با اون حساب پیر شده بود دیگه نمیتونستم با اپ اصلی بهش وصل بشم.
دلیل خیلی مسخرهای بود ولی اینکه دوباره تونستم بهش وصل شم برام جالب بود.
کش حافظه موقت یک دستگاه است که نوع خاصی از داده ها را حفظ می کند. هدف پاکسازی کش این است که دستگاه شما را سریعتر کرده و اطلاعاتی که پردازش شده و مصرف می شود را کاهش دهد. در ادامه راهنمای گام به گام نحوه پاک کردن کش را می بینید. 1 – بر …
در این آموزش، گام به گام به شما نشان داده می شود که چگونه از راه دور به فایل های کامپیوتر خود با گوشی شیائومی از طریق Wi-Fi دسترسی پیدا کنید. این عملکرد روی شبکه محلی (LAN) کار خواهد کرد. بنابراین، نگران مصرف اینترنت نباشید! شبکه LAN یا Local Area Network چیست؟ یک LAN گروهی …
برای استفاده از اپلیکیشن محصولات شیائومی لازم است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. این حساب کاربری که با نام Mi اکانت شناخته می شود، دارای کاربردهای زیادی است. با استفاده از این اکانت می توانید از سرویس های شیائومی مانند انتقال داده به فضای ابری Mi Cloud، قفل کردن گوشی موبایل، تم ها …
اخیراً، گوشی OnePlus 8 Pro برای دوربین فیلتر رنگی خود که قادر به گرفتن تصاویر از پشت پلاستیکهای نازک و لباس است، ترند شده است. با این حال، تنها گوشی هوشمندی نیست که از چنین تواناییهایی برخوردار است. گوشیهای POCO F1 و Mi 8 دو ساله نیز میتوانند با دوربینهای IR جلوی خود، تصاویر X-Ray-esque …
نحوه رفع مشکل همگام شدن Mi Band 2 با برنامه Mi Fit
می بند ۲ شیائومی یک دستگاه فوق العاده آسان برای استفاده و کارکردن است. راه اندازی دستگاه کمتر از 2 دقیقه طول می کشد. نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی را اینجا بخوانید. با این حال، برخی از کاربران در مسائل مربوط به اتصال و پاسخگو نبودن دستگاه در حال جفت شدن با برنامه Mi Fit، مشکل دارند. در رابطه با این موضوع، در اینجا یک راه حل برای رفع این مسئله آموزش خواهیم داد.
می بند ۲ را ریست کنید.
– اگر می بند شما پس از آن همگام نمی شود، با یک دستگاه دیگر امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که از برنامه رسمی Mi fit که از Google Play store دانلود شده، استفاده می کنید. از استفاده کردن از نرم افزارهای جانبی اجتناب کنید، مگر اینکه برنامه رسمی در دسترس نباشد؛ مانند گوشی های ویندوز، که برنامه رسمی ندارد. در صورتی که دستگاه شما به طور ناگهانی کار نکرد، مراحل زیر ممکن است کمک کنند.
راه حل 1:
– آن پیر کردن می بند ۲ از داخل برنامه Mi Fit و حذف دستگاه از تنظیمات بلوتوث گوشی با انتخاب “Forget Device”. حذف هر فایل کش یا داده ی ذخیره شده در برنامه Mi Fit از طریق Settings>Apps> Uninstall the App و نصب دوباره ی آن از Google Play Store.
توجه داشته باشید که قبل از انجام مراحل ذکر شده در بالا، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما در جاهای دیگری با یک حساب مختلف Mi، ست نشده باشد. اسکرین شات زیر را ببینید:
راه حل 2:
– قسمت “Bluetooth Share process” را Force stop کنید با رفتن به تنظیمات>برنامه ها> در زیر برنامه های در حال اجرا، دیتاهای ذخیره شده در پروسه را پاک کنید. به تنظیمات بلوتوث خود بروید و می بند را انتخاب کنید و روی “Forget Device” کلیک کنید. برنامه Mi Fit را دوباره باز کنید و دستگاه را از ابتدا پیر کنید.
این می تواند به این معنی باشد که دستگاه در جاهای دیگر ست شده است و شما ابتدا باید آن را از دستگاه unpair کنید. همچنین، مراحل پایه ای را دنبال کنید. مثلا اطمینان از اینکه بلوتوث روشن است یا اینکه بند را با یک دستگاه دیگر با استفاده از همان حساب کاربری Mi پیر کنید.
ترفندها و راهکارهایی در رابطه با دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی
نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند سلامتی می بند ۲ شیائومی
راهکاری برای رفع مشکل همگام سازی می بند
منبع: c.mi.com
مترجم: آدرین
پاسخ دادن “نحوه رفع مشکل همگام شدن Mi Band 2 با برنامه Mi Fit”
علیرضا
سلام … دستبند من چند ماه میشه اصلن وصل نمیشه به گوشی… وارد برنامه mi fit میشم همون حساب کاربری بل مشخصات و داده ها وجود داره. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
مرتضی
چند ماهی بود که بند من به اپ اصلی وصل نمیشد و هر جایی که به ذهنم میرسید رو جستجو کردم ولی چیزی پیدا نکردم و ناچارا در این مدت از اپهای غیر رسمی (Gadgetbridge و Mi Band Master) استفاده میکردم تا اینکه در نسخه جدید اپ متوجه پیامی جدید شدم:
couldn’t pair contact customer service
با جستجوی این پیام معلوم شد که چون من اولین بار با شماره همراه در اپ ثبت نام کرده بودم با اون بند رو شناخته بود و بعد از اون که با ایمیلی که برای همین حساب کاربری ثبت کردم وارد شدم دیگه بند رو نمیشناخت و با توجه به اینکه با اون حساب پیر شده بود دیگه نمیتونستم با اپ اصلی بهش وصل بشم.
دلیل خیلی مسخرهای بود ولی اینکه دوباره تونستم بهش وصل شم برام جالب بود.
دیدگاهها بسته شدهاند.
مطالب مرتبط
راهنمای گام به گام: نحوه پاک کردن کش با استفاده از برنامه امنیتی MIUI
کش حافظه موقت یک دستگاه است که نوع خاصی از داده ها را حفظ می کند. هدف پاکسازی کش این است که دستگاه شما را سریعتر کرده و اطلاعاتی که پردازش شده و مصرف می شود را کاهش دهد. در ادامه راهنمای گام به گام نحوه پاک کردن کش را می بینید. 1 – بر …
فایلهای کامپیوتر خود را در Mi Phone از طریق وای فای مرور کنید
در این آموزش، گام به گام به شما نشان داده می شود که چگونه از راه دور به فایل های کامپیوتر خود با گوشی شیائومی از طریق Wi-Fi دسترسی پیدا کنید. این عملکرد روی شبکه محلی (LAN) کار خواهد کرد. بنابراین، نگران مصرف اینترنت نباشید! شبکه LAN یا Local Area Network چیست؟ یک LAN گروهی …
چگونه یک Mi account بسازیم؟
برای استفاده از اپلیکیشن محصولات شیائومی لازم است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. این حساب کاربری که با نام Mi اکانت شناخته می شود، دارای کاربردهای زیادی است. با استفاده از این اکانت می توانید از سرویس های شیائومی مانند انتقال داده به فضای ابری Mi Cloud، قفل کردن گوشی موبایل، تم ها …
گوشیهای Poco F1 و Mi 8 شیائومی پیش از OnePlus 8 Pro دارای دوربینهای X-ray بودند!
اخیراً، گوشی OnePlus 8 Pro برای دوربین فیلتر رنگی خود که قادر به گرفتن تصاویر از پشت پلاستیکهای نازک و لباس است، ترند شده است. با این حال، تنها گوشی هوشمندی نیست که از چنین تواناییهایی برخوردار است. گوشیهای POCO F1 و Mi 8 دو ساله نیز میتوانند با دوربینهای IR جلوی خود، تصاویر X-Ray-esque …