شیائومی سازنده چینی گوشی های هوشمند پس از تسلط بر مدل فروش آنلاین، تمرکز خود را از کانال های آفلاین به می استور ها تغییر داده است. در راستای این استراتژی، این شرکت اعلام کرد که 61 می استور جدید را در شهرهای مختلف چین باز کرده است.
در اوایل سال 2017، شیائومی گفته بود قرار است 200 می استور جدید را در سراسر چین باز کند تا فروش آفلاین خود را افزایش دهد. این غول تکنولوژی چینی در راه به رسیدن به این هدف بود، که منجر به افزایش ناگهانی در فروشش شد و در سال گذشته در بین 5 سازنده برتر گوشی های هوشمند در سطح جهان قرار گرفت.
در حالی که تعداد می استورها در حال افزایش است، این شرکت همچنان در تلاش برای رفع تقاضای محصولاتش است. شیائومی پیش از این اعلام کرده است که قصد دارد بیش از 2000 فروشگاه را طی سه سال باز کند. نیمی از این می استور ها برنامه ریزی شدهاند تا در خارج از کشور قرار بگیرند و این پروسه در حال اجرا میباشد.
به غیر از Mi Store های موجود در چین و هند – که بزرگترین بازارهای این شرکت هستند، اخیرا اولین می استور خود را در فیلیپین افتتاح کرد. علاوه بر آن می استورهایی نیز در روسیه، اسپانیا و ایتالیا وجود دارد. در هند، شیائومی به تازگی اولین فروشگاه Mi Home Experience خود را در چنای، واقع در بازار سیتی مال Phoenix در Velachery، افتتاح کرد. این 25 امین فروشگاه Mi Home شیائومی در این کشور است.
شیائومی همچنین قصد دارد تا حداقل یک فروشگاه Mi Home Experience را در شهرهای بزرگ هند باز کند و بعد از چنای دو شهر برنامه ریزی شده دیگر دهلی و بمبئی میباشند. این شرکت مبتنی بر چین می گوید که در نظر دارد تا پایان سال جاری، 100 امین فروشگاهش را در هند باز کنذ.
مفید بودن استراتژی آفلاین شیائومی برای این شرکت ثابت شده است. پس از یک سال پر تلاش از نظر فروش، این شرکت تصمیم گرفت که گسترش فروشگاههای آفلاین خود را به منظور افزایش دسترسی برای شمار بیشتری از افراد، دو برابر کند. با ترکیب استراتژی آنلاین و آفلاین، این شرکت شاهد نتایجی امیدوار کننده بود. به طوری که در دو سال گذشته، شیائومی به عنوان برند اول گوشیهای هوشمند در هند رتبهبندی شده است.
این شرکت در سالهای اخیر به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای در حال رشد شناخته شده است. گزارش شده است که شیائومی برای IPO هنگ کنگ در اوایل این سال تعیین شده و پیشبینی می شود که بتواند 100 میلیارد دلار در بورس اوراق بهادار ارزش داشته باشد.
شریک زنجیرهای زیست محیطی شیائومی، HiPee، محصول پزشکی جدیدی به نام HIPee Smart ECG Wizard را راه اندازی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، جادوگر ECG دستگاهی برای نظارت بر ضربان قلب کاربران در خانه است. HiPee، در زمینه محصولات پزشکی هوشمند محبوبیت خوبی بدست آورده است. این شرکت در ابتدا یک جعبه …
شیائومی به تازگی در یک رویداد رونمایی گسترده، چندین محصول جدید از این برند، از جمله سری گوشیهای هوشمند شیائومی 12، MIUI 13، ساعت S1 شیائومی و بسیاری از محصولات دیگر را رونمایی کرد. اما این محصولات تنها چیزی نبودند که در این کنفرانس رونمایی شد زیرا لی جون مدیرعامل و موسس شیائومی از برنامههای …
شیائومی به تازگی سنسور دود ساخته شده با همکاری Honeywell را راه اندازی کرده است. این غول فناوری چینی هم اکنون محصول مشابهی به نام نشت یاب گاز Honeywell شیائومی معرفی کرد. این محصول از 19 مه در پلتفرم تامین مالی در دسترس است. همانطور که از نام آن پیداست، سنسور گاز Honeywell شیائومی برای …
شرکت ZMI شیائومی همچنان به تولید محصولات فوق العاده خود ادامه میدهد. شارژر 65W USB-C آن که کمتر از 30 دلار قیمت دارد شگفت آور است. همچنین این برند پاوربانک فوقالعاده PowerPack 20K Pro را دارد که از شارژ سریع 65W نیز پشتیبانی میکند. اکنون ZMI با شارژر Dual-USB zPower 30W که کمتر از 10 دلار …
توسعه شگفت انگیز شیائومی: افتتاح 61 می استور در چهار روز!
شیائومی سازنده چینی گوشی های هوشمند پس از تسلط بر مدل فروش آنلاین، تمرکز خود را از کانال های آفلاین به می استور ها تغییر داده است. در راستای این استراتژی، این شرکت اعلام کرد که 61 می استور جدید را در شهرهای مختلف چین باز کرده است.
در اوایل سال 2017، شیائومی گفته بود قرار است 200 می استور جدید را در سراسر چین باز کند تا فروش آفلاین خود را افزایش دهد. این غول تکنولوژی چینی در راه به رسیدن به این هدف بود، که منجر به افزایش ناگهانی در فروشش شد و در سال گذشته در بین 5 سازنده برتر گوشی های هوشمند در سطح جهان قرار گرفت.
در حالی که تعداد می استورها در حال افزایش است، این شرکت همچنان در تلاش برای رفع تقاضای محصولاتش است. شیائومی پیش از این اعلام کرده است که قصد دارد بیش از 2000 فروشگاه را طی سه سال باز کند. نیمی از این می استور ها برنامه ریزی شدهاند تا در خارج از کشور قرار بگیرند و این پروسه در حال اجرا میباشد.
به غیر از Mi Store های موجود در چین و هند – که بزرگترین بازارهای این شرکت هستند، اخیرا اولین می استور خود را در فیلیپین افتتاح کرد. علاوه بر آن می استورهایی نیز در روسیه، اسپانیا و ایتالیا وجود دارد. در هند، شیائومی به تازگی اولین فروشگاه Mi Home Experience خود را در چنای، واقع در بازار سیتی مال Phoenix در Velachery، افتتاح کرد. این 25 امین فروشگاه Mi Home شیائومی در این کشور است.
شیائومی همچنین قصد دارد تا حداقل یک فروشگاه Mi Home Experience را در شهرهای بزرگ هند باز کند و بعد از چنای دو شهر برنامه ریزی شده دیگر دهلی و بمبئی میباشند. این شرکت مبتنی بر چین می گوید که در نظر دارد تا پایان سال جاری، 100 امین فروشگاهش را در هند باز کنذ.
مفید بودن استراتژی آفلاین شیائومی برای این شرکت ثابت شده است. پس از یک سال پر تلاش از نظر فروش، این شرکت تصمیم گرفت که گسترش فروشگاههای آفلاین خود را به منظور افزایش دسترسی برای شمار بیشتری از افراد، دو برابر کند. با ترکیب استراتژی آنلاین و آفلاین، این شرکت شاهد نتایجی امیدوار کننده بود. به طوری که در دو سال گذشته، شیائومی به عنوان برند اول گوشیهای هوشمند در هند رتبهبندی شده است.
این شرکت در سالهای اخیر به عنوان یکی از سریعترین شرکتهای در حال رشد شناخته شده است. گزارش شده است که شیائومی برای IPO هنگ کنگ در اوایل این سال تعیین شده و پیشبینی می شود که بتواند 100 میلیارد دلار در بورس اوراق بهادار ارزش داشته باشد.
منبع
مطالب مرتبط
شیائومی ECG Wizard هوشمند HiPee را با قیمت 399 یوآن کرادفاند کرد
شریک زنجیرهای زیست محیطی شیائومی، HiPee، محصول پزشکی جدیدی به نام HIPee Smart ECG Wizard را راه اندازی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، جادوگر ECG دستگاهی برای نظارت بر ضربان قلب کاربران در خانه است. HiPee، در زمینه محصولات پزشکی هوشمند محبوبیت خوبی بدست آورده است. این شرکت در ابتدا یک جعبه …
شیائومی قصد دارد تا 3 سال دیگر بزرگترین تولید کننده گوشیهای هوشمند جهان شود
شیائومی به تازگی در یک رویداد رونمایی گسترده، چندین محصول جدید از این برند، از جمله سری گوشیهای هوشمند شیائومی 12، MIUI 13، ساعت S1 شیائومی و بسیاری از محصولات دیگر را رونمایی کرد. اما این محصولات تنها چیزی نبودند که در این کنفرانس رونمایی شد زیرا لی جون مدیرعامل و موسس شیائومی از برنامههای …
سنسور تشخیص گاز Honeywell شیائومی کرادفاند شد
شیائومی به تازگی سنسور دود ساخته شده با همکاری Honeywell را راه اندازی کرده است. این غول فناوری چینی هم اکنون محصول مشابهی به نام نشت یاب گاز Honeywell شیائومی معرفی کرد. این محصول از 19 مه در پلتفرم تامین مالی در دسترس است. همانطور که از نام آن پیداست، سنسور گاز Honeywell شیائومی برای …
شرکت ZMI شارژر Dual-USB zPower 30W را با قیمت 59 یوان راه اندازی کرد
شرکت ZMI شیائومی همچنان به تولید محصولات فوق العاده خود ادامه میدهد. شارژر 65W USB-C آن که کمتر از 30 دلار قیمت دارد شگفت آور است. همچنین این برند پاوربانک فوقالعاده PowerPack 20K Pro را دارد که از شارژ سریع 65W نیز پشتیبانی میکند. اکنون ZMI با شارژر Dual-USB zPower 30W که کمتر از 10 دلار …