قوانین و مقررات

 

سفارش و خرید از فروشگاه شیائومی ایران به معنی پذیرفتن قوانین این سایت است. اصول و قوانین فروشگاه شیائومی ایران مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین تجارت الکترونیک است. حمایت از حقوق مصرف کننده به گردن ماست، همانگونه که کاربر موظف به قوانین مرتبط با کاربر است.

فروشگاه شیائومی ایران به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت میکند. پس از ثبت هر سفارش فروشگاه شیائومی ایران وظیفه دارد کالای مورد نظر را سالم و در اسرع وقت به دست مشتری برساند. هزینه ارسال به طور اتوماتیک نسبت به شهر مقصد محاسبه و در سبد خرید قید میگردد. کاربر میتواند در صورت انصراف از خرید کالا را ظرف مدت یک هفته طی شرایط ذکر شده در زیر به فروشگاه شیائومی ایران بازگرداند. فروشگاه شیائومی ایران این فرصت را نیز در اختیار مشتری قرار میدهد که کالا را تست کرده و در صورت معیوب بودن ظرف یک هفته طی شرایط زیر پس از تحویل به شرکت بازگردانده، پس از بررسی تیم فنی با کالای سالم تعویض نماید.

 

حریم خصوصی

 

حریم خصوصی کاربران فروشگاه شیائومی ایران محترم و محفوظ است. فروشگاه شیائومی ایران هویت شخصی افراد را محرمانه دانسته و به هیچ شخص و یا سازمانی امکان دسترسی به این اطلاعات را نمی دهد. اطمینان داشته باشید اطلاعات شما در سایت فروشگاه شیائومی ایران کاملا محفوظ بوده و مورد هیچ استفاده ای غیر از خدمات معمول خرید و فروش قرار نخواهد گرفت. نام و آدرس تنها برای ارسال کالا استفاده خواهد شد.

ما از ایمیلتان – در صورت موافقت شما – برای ارسال خبرنامه و تخفیفات استفاده میکنیم. همینطور اگر تمایل داشته باشید برخی اخبار را از طیق پیامک به اطلاعتان میرسانیم.

 

ارسال کالا

 

ارسال کالا در شهر تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش و در شهرستانها ظرف مدت 2 تا حداکثر 4 روز کاری انجام خواهد شد.

ارسال در شهر تهران توسط پیک و در شهرستانها به وسیله پست پیشتاز  انجام میگیرد.

هزینه ارسال به طور اتوماتیک نسبت به شهر مقصد محاسبه و در سبد خرید قید میگردد.

هزینه هر فاکتور ثبت شده باید بصورت کامل تسویه گردد حتی در صورتی که آدرس دریافت یکسان باشد.

کالاهایی که دارای حجم یا وزن زیاد می باشند به صورت پس کرایه ارسال می شوند که هزینه آن به عهده مشتری می باشد.

 

بازگشت کالا

 

رضایت مشتری هدف اصلی ماست. فروشگاه شیائومی ایران با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسبترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد. برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد کالا را برای مدت یک هفته پس از رسیدن کالا به دست مشتری، قرار داده ایم.

 

شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه

 

  • اگر مشتریان محترم بنا به دلایلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند میتوانند کالای خریداری شده را ظرف مدت یک هفته پس از خرید بازگشت داده، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. (توجه داشته باشید این امر پس باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.)
  • محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت دارای 7 روز مهلت تست طی شرایط قوانین و مقررات می باشد و این هفت روز بر اساس زمان ثبت سفارش محاسبه میگردد و اگر کالا دارای مشکلی باشد مشتری موظف می باشد در زودترین فرصت اطلاع رسانی نماید. اگر روز تعطیل می باشد یا ساعت کاری تمام شده است باید از طریق فرم تماس باما یا ایمیل سایت اقدام نمایید و اعلام مشکل کند و در غیر این صورت با گذشت 7 روز مسئولیتی با شیائومی شاپ نمی باشد.
  • اگر کالای مورد نظر از جهت رنگ، مدل، ظرفیت و.. با سفارش شما مغایرت داشت،‌ قبل از بازکردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم. در صورتی که کالا از روی جعبه قابل مشاهده باشد و جعبه کالا باز شود و مغایرت داشته باشد با سایت(یا سفارش مشتری) کالا پس گرفته نمی شود و مشتری باید اختلاف قیمت را بپردازد.
  • توضیحات محصول بر اساس توضیحات شرکت سازنده می باشد و شیائومی شاپ در قبال آن مسئولیتی ندارد.
  • دستبند های سلامتی و ساعت های شیائومی به هیچ عنوان زبان فارسی ساپورت نمی کند.
  • بازگشت کالا و هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد.
  • کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم و بارکد ها نیز باید سالم باشند،کالا باید دارای برچسب شیائومی شاپ (فروشگاه) -xiaomishop.ir- باشد در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی گردد اگر برچسب فروشگاه مخدوش یا کنده شده باشد تحت هیچ شرایطی توسط شرکت مورد قبول نمی باشد. (توجه داشته باشید که کالا بصورت پسکرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.)
  • ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای هر امری الزامی می باشد.
  • شرکت گارانتی کننده در قبال گارانتی محصولات پاسخگو می باشد (و شیائومی شاپ در قبال آن مسئولیتی ندارد) و فقط در بعضی موارد می توان با شیائومی شاپ تماس گرفته و با هماهنگی قبلی کالا را برگشت بدهید.
  • توجه داشته باشید در گارانتی تعویض زمانی کالا تعویض می شود که کالا تعمیر نشود یا مشکل آن برطرف نگردد. در صورت موجود نبودن کالا مبلغ ذکر شده در فاکتور به حساب مشتری برگشت داده می شود.
  • توجه داشته باشید مشکلی فیزیکی باید در روز اول خرید اعلام گردد و گرنه بعد از آن شامل گارانتی یا تعویض نمی شود. مشکلات از قبیل لق بودن قسمتی از کالا، شکستگی گیره، پنس و پین های دستگاه با توجه به بسته بندی های شیائومی که کاملا مهندسی می باشد قابل قبول نمی باشد.
  • اگر کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد، کالای معیوب بازپس گرفته شده (توجه داشته باشید که کالاهای مصرفی و قسمت های مصرفی کالاها -مانند و کابل و شارژر و کنترل و بند و …- و مشکلات نرم افزاری -مانند سنسور قدم شمار و کالری و…- و خرابی پورت ها در صورتی که در اثر استفاده نا صحیح یا ورود کابل نا سازگار یا اشیا تیز خراب شده باشند و در یا صورت آپدیت دچار مشکل شده باشند شامل تعویض -گارانتی- و بازپسگیری نمی باشد.) و پس از بررسی و با کالای سالم جایگزین میشود یا مبلغ ذکر شده در فاکتور خرید به مشتری عودت داده خواهد شد توجه داشته باشید درصورتی که جعبه کالا پلمپ نبوده یا کسری داشته است باید کمتر از 24 ساعت کاری با تلفن فورشگاه تماس حاصل فرمایید. (کالای مرجوعی به شرکت، توسط کارشناس شیائومی شاپ ارزیابی و بررسی میشود؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری باشد –مانند استفاده از شارژ غیر مناسب برای پاوربانک که موجب باد کردن باتری یا کم شدن از ظرفیت باتری می شود– و یا در کالا اثر آب خوردگی، ضرب خوردگی و سوختگی باشد، و یا تلاشی برای باز کردن کالا انجام شده باشد و یا کالا دارای آسیب فیزیکی اعم از خط و خش زیاد و یا عمیق یا لکه غیر قابل پاک شدن و یا زدگی باشد و یا پارگی کابل و غیره کالا به مشتری ارجاع داده میشود و شامل گارانتی نمی گردد.)
  • توجه داشته باشید برای نصب دوربین ها و دیوایس های هوشمند شیائومی در اپ می هوم شیائومی ابتدا باید آتو آپدیت خاموش باشد بعد ریجن را روی کشور چین بگذارید و بعد دیوایس را اد کنید. در خصوص دوربین های تحت شبکه اگر در حین آپدیت دچار مشکل شود یا روی چراغ زرد گیر کند شامل گارانتی نمی شود.
  • درصورتی که در مدت گارانتی کالا تعویض گردد کالای تعویضی فقط دارای 72 ساعت گارانتی تست می باشد.
  • دریافت کالا از پیک تهران به منزله پلمپ بودن آن است و درصورت دریافت یعنی کالا بصورت پلمپ دریافت گردیده است.
  • برای ارسال یا برگشت وجه سفارشات با مبلغ بالاتر از بیست میلیون ریال باید کارت بانکی با مدرک شناسایی معتبر ارسال گردد.
  • برای اطلاع از وضعیت کالای ارسالی باید بعد از 72 ساعت کاری که کالا توسط شرکت تحویل گرفته شد مشتری تماس گرفته و از وضعیت کالای خود مطلع شود. در صورت عدم پیگیری کالا تا مدت 3 ماه در نزد شرکت می ماند و بعد از آن شیائومی شاپ در قبال آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ارسال کالا در شهر تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش و در شهرستانها ظرف مدت ۲ تا حداکثر ۳ روز کاری انجام خواهد شد.

ارسال در شهر تهران توسط پیک موتوری و در شهرستانها به وسیله پست پیشتاز  انجام می گیرد.

پیک موتوری فقط در شهر تهران و از غرب تا اتوبان آزادگان، از جنوب تا میدان شوش، از شرق تا حکیمیه شامل می شود و مناطق خارج از آن باید پست شوند.

هزینه ارسال به طور اتوماتیک نسبت به شهر مقصد محاسبه و در فاکتور قید میگردد.

ثبت و پرداخت وجه هیچ گونه حقی برای مشتری نسبت به دریافت کالا ایجاد نمی کند و مبلغ به حساب پرداخت کننده عودت داده می شود. توجه داشته باشید که برای خرید بیشتر از 1 عدد از یک کالا باید با ایمیل info@xiaomishop.ir هماهنگ شده باشد.

برگشت مبلغ فاکتور به هر علتی 72 ساعت کاری زمان می برد و در این مدت مبلغ بصورت پایا و یا ساتنا برگشت داده می شود و زمان نشستن به حساب مقصد بستگی به بانک مقصد دارد و مدت آن در این 72 ساعت محاسبه نمی گردد.

تمامی خدمات پس از فروش گوشی های موبایل از زمان تحویل به مشتری با شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

کالاهایی که دارای حجم یا وزن زیاد می باشند به صورت پس کرایه ارسال می شوند که هزینه آن به عهده مشتری می باشد.

به روزرسانی…
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.